להפוך תמונה לציור, איך?

תוכן עניינים

איך להפוך תמונה לציור..

זה כמעט עשור שאני עוסקת בציור דיוקנאות ודמויות על פי תמונה, במיוחד אני עוסקת בציור רבנים על פי תמונות שחור לבן וציור שלהם מחדש עד שהציור נראה כמו תמונה חדשה שצולמה במצלמה מקצועית ממש עכשיו באיכות גבוהה במיוחד.

בנוסף משפחות רבות ביקשו ממני לצייר את פני יקירם בדיוקן צבעוני ואיכותי מתוך רצון להנציח את דמותו

לפעמים הלקוחות רצו לתת מתנה לבן משפחה קרוב או לילדי האב שהלך לעולמו, מתנה שכזו הינה יקרת ערך לשנים רבות עבור בני המשפחה ובפרט במקרים רבים בה אין בידם תמונה אחת מכובדת הראויה לתילה בסלון או שברצונם ליצור ציור מכובד המכבד ומוסיף הדר לדיוקן. 

ציירתי עבור מסודות חסידות ומוסדות תורה רבים ציורי רבנים חשובים שהלכו לעולמם לפני שנים רבות וכן שושלות של רבנים וחסידויות מפוארות.

חלק גדול מאותם יצירות למשפחות או מוסדות הינם פרטיות ללקוחות ולכן לא יופיעו כאן.

מהו התהליך בציור על פי תמונה

לצייר דמות על פי תמונת שחור לבן נדרשת מיומנות מיוחדת והאתגר הוא גדול בכדי לצייר את המידות בצורה מושלמת ולדייק לתוצאה איכותית במיוחד שתראה בסופו של דבר כמו תמונה עכשיו עם טאצ' אמנותי.

בתחילת התהליך ישנו מחקר עומק בו אאסוף את כל  התמונות של הדמות שאצייר ואמצא את התמונה האיכותית ביותר הקיימת שממנה אוכל להעתיק ולשרטט את קווי הדמות המרכזיים, בשלב שלאחר איסוף התמונות מתבצע תהליך עיבוד תמונה בו אשתמש בתוכנות מקצועיות לעיבוד תמונה והתמונה תהפוך לברורה יותר ומדויקת יותר ובשלב הבא לאחר מכן יגיע שלב ניתוח הכתמים בהם אנתח  במקצועיות את סוגי הכתמים  שבתמונת השחור לבן ואזהה במה מדובר נאם אלו משקפיים או כתמים אחרים. 

שלב ציור התמונה 

בשלב ציור התמונה אשרטט את הרישום של הדמות עם הרקע הנבחר והמתוכנן, במהלך הציור אשתמש בצבעים דיגיטליים הדמים צבעי שמן על בד עד לסיום הציור בו תקבלו את התוצאה המושלמת לשביעות רצונכם של ציור איכותי מרהיב אותו נוכל להדפיס על קנבס או על עץ או זכוכית.

 

ציור למוסדות ולקוחות עסקיים

מסודות רבים ואף משרדים עסקיים מתעניינים בהפיכת תמונה ישנה לציור, לעיתים מדובר במתנה חשובה לאדם היקר למוסד כמו בית כנסת ישיבה או חסידות המעוניינים לחדש את תמונת הרב  כמתנה לתורמים נכבדים או במקרים אחרים מדובר בציור התורמים עצמם או היקרים להם  עבור קיר של כבוד או הנצחה.

ציור כמתנה 

אנשים רבים מחפשים מתנה ייחודית ועבור מישהו קרוב וציור של דמות אהובה ויקרה למקבל תשמח כל אדם שיקבל מתנה שכזו, זו מתנה ייחודית בפרט לאנשים שקשה להפתיע אותם עם מתנות רגילות.

ציור זיכרון 

לכל אדם מגיע זיכרון מכובד ובפרט לאדם שהשאיר אחריו אנשים שאוהבים ומוקירים את זכרו וציור ייחודי של דמותו יקבל אצלם מקום של כבוד ורגש רב.

הפיכת תמונה לציור היא דרך טובה להנצחה מכובדת של אהובנו ויקירנו וחשוב מאוד להזמין ציור כזה כך שתהיו בטוחים שהוא יצויר בכבוד הראוי וביד מקצועית ומיומנת אחרי למידת והכרת הדמות ככל האפשר כדי להצליח באתגר להעביר לא רק את קווי הצבע אלא גם את הרגש שכל אדם או אישה מעבירים במבט העיניים או החיוך המיוחד שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ציורים יהודיים גלריית צייטלין

היצירות המוצגות למכירה באתר, מבית האמנות צייטלין, ציורי אמנות יהודית צבעוניים מלאי שמחה יהודית, נוף פריחה וציפורים.

חתימה של תמר צייטלין
Zeitlins Gallery
עברו אל גלריית הציורים , ציורי יודאיקה - ציורי רבנים -ציורי נוף ופרחים רכישה קלה וקבלת הציור עם שליח עד הדלת
ציור הבבא סאלי מסגרת יוקרה
ציור של הבבא סאלי

ציור של הבבא סאלי הבבא סאלי זכר צדיק לברכה רבי ישראל אבוחצירא היה רב ומקובל שנודע בניסים ונפלאות שעשה לכל עם ישראל. אנשים רבים נוהגים

קרא עוד »
סט ציורי רבנים
תמונת רבנים לבית

תמונות של רבנים לבית סימן לבית יהודי ותורני הוא תמונה של רב גדול בתורה בסלון בבית, מלבד כוח הסגולה של התמונה עצמה בבית יש גם

קרא עוד »
איך לבחור ציור לבית?

סיימתם לעצב את בית החלומות, רכשתם סלון חדש ואתם רוצים להתחדש גם בציור אמנותי מתאים או שסתם בא לכם לעשות מתיחת פנים לסלון ולהחליף אווירה

קרא עוד »
הרב שטיינמן סיפור
סיפור לזכרו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל לרגל הסתלקותו

הָיָה זֶה בַּשָּׁנָה הָרִאשׁוֹנָה לִפְטִירָתָהּ שֶׁל הָרַבָּנִית ע"ה, כַּאֲשֶׁר בְּעֶרֶב פֶּסַח פָּנָה מָרָן לִמְקֹרָבָיו וּבִקֵּשׁ מֵהֶם, שֶׁיָּכִינוּ עֲבוּרוֹ מַיִם מֵעֶרֶב פֶּסַח לְכָל הַפֶּסַח, כְּאַחַת הַדֵּעוֹת

קרא עוד »
דילוג לתוכן