ציור של הבבא סאלי

ציור הבבא סאלי מסגרת יוקרה
תוכן עניינים

ציור של הבבא סאלי

הבבא סאלי זכר צדיק לברכה רבי ישראל אבוחצירא היה רב ומקובל שנודע בניסים ונפלאות שעשה לכל עם ישראל.

אנשים רבים נוהגים לתלות תמונה של הבבא סאלי בבית בסלון ומחפשים ציור יפה של הבבא סאלי עם מאור פניו הידוע שקיבל את הבאים להתברך אצלו.

למה תולים תמונה של הבבא סאלי?

כדי להבין למה אנשים רבים כל כך נוהגים לתלות תמונה של הבבא סאלי חשוב לדעת מי היה הבבא סאלי הקדוש ומה הוא מסמל עבור יהודים רבים כל כך בעם ישראל.

רבי ישראל אבוחצירא נולד במחוז תאפילאלת שבמרוקו נצר למשפחת רבנים מפורסמת, משפחת אבוחצירא. סביו היה רבי יעקב אבוחצירא מחבר הספר הקדוש "אביר יעקב".

רבי ישראל אבוחצירא נהג לחיות בסיגופים מגיל צעיר והרבבה בצומות כדי להתקדש ולהתקרב לבורא, עד שבגיל שמונה עשרה התמנה הבבא סאלי לראש ישיבה.

הבבא סאלי בארץ ישראל

הבבא סאלי אף למד בישיבת המקובלים בית אל שבירושלים מפי גדולי הצדיקים ואחר כך חזר למרוקו.

בשנת תשכד 1964 עלה רבי ישראל אבוחצירא הבבא סאלי לישראל ובשנת 1970 עבר לגור בנתיבות שם קיבל את המון עם ישראל לברכות ושם גם מקום הסתלקותו וקברו אליו עולים לרגל המונים בכל שנה.

הבבא סאלי היה מפורסם בכל שכבות העם כעושה מופתים וכצדיק שברכתו מתקבלת ורבים נהרו למקום מושבו ולהסתופף בחצרו שבנתיבות.

הבבא סאלי כיבד ואהב את כל חלקי עם ישראל חסידים וליטאים ללא הבדל עד להסתלקותו ביום ד' בשבט תשמ"ד שהפך ליום ההילולה של הבבא סאלי ורבים עולים להילולה הגדולה שלו מידי שנה.

סגולת תמונת הבבא סאלי

תמונתו של הבבא סאלי הפכה לסמל בעם ישראל ותוכלו לראות את הציור של הבבא סאלי בכל בית מסורתי ודתי בישראל, הבבא סאלי מסמל את הקדושה ואת הברכה, את האמונה הפשוטה והתמימה של כל יהודי בצדיקים ורבנים קדושים שזכו להתעלות ולהגיע לדרגות רוחניות גבוהות, אמונה גדולה היא שתמונת הבבא סאלי בבית או בעסק מביאה ברכה, לכן נראה בהרבה בתים תמונה של הבבא סאלי וגם בתי עסק רבים תולים את ציור הבבא סאלי לברכה והצלחה בעסק.

והיו עיניך רואות את מוריך

המקור לתליית תמונות של צדיקים הוא בפסוק "והיו עינך רואות את  מוריך" שפירוש הפסוק הוא שיש זכות ומצווה להסתכל בפני הצדיקים וכמו שאמר רבי נחמן מברסלב שתמונת הצדיקים משפיעה יראת שמיים על האדם לכן מאוד חשוב לתלות תמונות של צדיקים ובפרט של הבבא סאלי הקדוש בבית במשרד ובעסק.

למעבר לחנות ציורי הרבנים לחץ כאן>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ציורים יהודיים גלריית צייטלין

היצירות המוצגות למכירה באתר, מבית האמנות צייטלין, ציורי אמנות יהודית צבעוניים מלאי שמחה יהודית, נוף פריחה וציפורים.

חתימה של תמר צייטלין
Zeitlins Gallery
עברו אל גלריית הציורים , ציורי יודאיקה - ציורי רבנים -ציורי נוף ופרחים רכישה קלה וקבלת הציור עם שליח עד הדלת
סט ציורי רבנים
תמונת רבנים לבית

תמונות של רבנים לבית סימן לבית יהודי ותורני הוא תמונה של רב גדול בתורה בסלון בבית, מלבד כוח הסגולה של התמונה עצמה בבית יש גם

קרא עוד »
להפוך תמונה לציור, איך?

תהליך ציור מחדש של דמות יקרה לנו הוא מרגש ומיוחד, לפעמים מדובר בלקוחות פרטיים המעוניינים להעניק מתנה לאהוב או הרוצים להנציח תינוק שנולד או אב או אם יקרים ולפעמים מדובר ברצון להנציח רגע משפחתי מכונן.

קרא עוד »
סדרת המאורות הגדולים ציור תמר צייטלין
סדרת המאורות הגדולים שאיירתי

לפניכם מוצגת סדרת ספרי הילדים הפופולרית בקרב ילדי ישראל ובהם סיפורים על גדולי ישראל "המאורות הגדולים"  מאת הסופר הרב אברהם אוחיון  הספרים מלווים באיורים שלי

קרא עוד »
הרב שטיינמן סיפור
סיפור לזכרו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל לרגל הסתלקותו

הָיָה זֶה בַּשָּׁנָה הָרִאשׁוֹנָה לִפְטִירָתָהּ שֶׁל הָרַבָּנִית ע"ה, כַּאֲשֶׁר בְּעֶרֶב פֶּסַח פָּנָה מָרָן לִמְקֹרָבָיו וּבִקֵּשׁ מֵהֶם, שֶׁיָּכִינוּ עֲבוּרוֹ מַיִם מֵעֶרֶב פֶּסַח לְכָל הַפֶּסַח, כְּאַחַת הַדֵּעוֹת

קרא עוד »
דילוג לתוכן