תמונת רבנים לבית

סט ציורי רבנים
תוכן עניינים

תמונות של רבנים לבית

סימן לבית יהודי ותורני הוא תמונה של רב גדול בתורה בסלון בבית, מלבד כוח הסגולה של התמונה עצמה בבית יש גם אווירה של קדושה שמשרה התמונה של אותו צדיק על היושבים בסלון.

רבים רוכשים את תמונת החפץ חיים רבי ישראל מאיר הכהן מראדין מחבר ספר שמירת הלשון כסגולה לשמירת הלשון וכשיושבים בסלון ומשוחחים רואים כל הזמן את תמונת החפץ חיים מול העיניים נזהרים ונשמרים יותר מלשון הרע ורכילות.

ציור של רבנים לסלון

אצלנו בגלריית צייטלין תוכלו לרכוש ציורים של רבנים וצדיקים באיכות גבוהה במיוחד, כל הציורים צוירו ביד אמן בידי האמנית תמר צייטלין בצורה ייחודית כזו המעבירה את הרגש ההוד והקדושה של הצדיקים וגדולי התורה.

ההקפדה והדיוק על ציור הרבנים לפי התמונות המקוריות בשחור לבן למרות העבודה המרובה ומעשה האמן שיש בציור הרבנים, בסופו של דבר התוצאה מדברת בעד עצמה והלקוחות החוזרים ורוכשים שוב ושוב את תמונות הרבנים ותמונות הצדיקים הם הסיפוק שלנו וההוכחה לגימור הגבוה של המוצרים שאנחנו מספקים ללקוחותינו.

והיו עיניך רואות את מוריך

המילים מתוך הנביא ישעיהו מופיעים תמיד על תמונות הצדיקים ובפרט בקישוטי הסוכה ומלמדים אותנו את המצוות הסתכלות בפני הצדיק שאף מופיעה בספרי חסידים כסגולה ליראת שמיים וכמאמר חז"ל "הלומד תורה צריך שיביט בפני רבו". ואף עניין חינוך הבנים יש בתליית תמונות של צדיקים בבית שאלו המודלים שאנו יראי השם  מחנכים את ילדינו לשאוף לגדול בתורה וביראת שמיים כמוהם.

תמונות של רבנים לבית הכנסת

ישנם בתי כנסת רבים המבקשים לתלות בכניסה או במבואה לבית הכנסת או בחדרו של רב בית הכנסת תמונות של צדיקים, בכל עדה נוהגים לתלות את תמונת הצדיק שהשפיע על הקהילה והעדה במשך שנים ארוכות.

ציורי הצדיקים הנמכרים ביותר הם תמונת מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה וכן תמונת החפץ חיים זכר צדיק לברכה.

ציורי רבנים כמתנה

את ציורי הרבנים ניתן להעניק כמתנה מכובדת למגוון אירועים כמו בר מצווה או חתונה, ישנם כאלו חברים המעניקים לכל אחד מחבריהם בישיבה ציור של רב כמתנה לחתונה ובכך להביע את האיחול כי יזכו לבנות בית נאמן בישראל בדרכי הצדיקים כשתמונת הרב תלויה בסלון.

ישנם מוסדות רבים הרוכשים תמונות של רבנים עבור התורמים שלהם או אף מזמינים ציור בהזמנה אישית של רב הישיבה, הדפסי הקנבס שלנו איכותיים במיוחד ומגיעים עם שליח עד הבית מוכנים לתליה, באתר תוכלו לבחור מגוון מסגרות מהודרות לתוספת הוד והדר לתמונות הצדיקים והרבנים.

למעבר לחנות ציורי הרבנים לחץ כאן>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ציורים יהודיים גלריית צייטלין

היצירות המוצגות למכירה באתר, מבית האמנות צייטלין, ציורי אמנות יהודית צבעוניים מלאי שמחה יהודית, נוף פריחה וציפורים.

חתימה של תמר צייטלין
Zeitlins Gallery
עברו אל גלריית הציורים , ציורי יודאיקה - ציורי רבנים -ציורי נוף ופרחים רכישה קלה וקבלת הציור עם שליח עד הדלת
ציור הבבא סאלי מסגרת יוקרה
ציור של הבבא סאלי

ציור של הבבא סאלי הבבא סאלי זכר צדיק לברכה רבי ישראל אבוחצירא היה רב ומקובל שנודע בניסים ונפלאות שעשה לכל עם ישראל. אנשים רבים נוהגים

קרא עוד »
להפוך תמונה לציור, איך?

תהליך ציור מחדש של דמות יקרה לנו הוא מרגש ומיוחד, לפעמים מדובר בלקוחות פרטיים המעוניינים להעניק מתנה לאהוב או הרוצים להנציח תינוק שנולד או אב או אם יקרים ולפעמים מדובר ברצון להנציח רגע משפחתי מכונן.

קרא עוד »
סדרת המאורות הגדולים ציור תמר צייטלין
סדרת המאורות הגדולים שאיירתי

לפניכם מוצגת סדרת ספרי הילדים הפופולרית בקרב ילדי ישראל ובהם סיפורים על גדולי ישראל "המאורות הגדולים"  מאת הסופר הרב אברהם אוחיון  הספרים מלווים באיורים שלי

קרא עוד »
הרב שטיינמן סיפור
סיפור לזכרו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל לרגל הסתלקותו

הָיָה זֶה בַּשָּׁנָה הָרִאשׁוֹנָה לִפְטִירָתָהּ שֶׁל הָרַבָּנִית ע"ה, כַּאֲשֶׁר בְּעֶרֶב פֶּסַח פָּנָה מָרָן לִמְקֹרָבָיו וּבִקֵּשׁ מֵהֶם, שֶׁיָּכִינוּ עֲבוּרוֹ מַיִם מֵעֶרֶב פֶּסַח לְכָל הַפֶּסַח, כְּאַחַת הַדֵּעוֹת

קרא עוד »
דילוג לתוכן