סיפור לזכרו של מרן הרב שטיינמן זצ”ל לרגל הסתלקותו

הרב שטיינמן סיפור
תוכן עניינים

הָיָה זֶה בַּשָּׁנָה הָרִאשׁוֹנָה לִפְטִירָתָהּ שֶׁל הָרַבָּנִית ע”ה, כַּאֲשֶׁר בְּעֶרֶב פֶּסַח פָּנָה מָרָן לִמְקֹרָבָיו וּבִקֵּשׁ מֵהֶם, שֶׁיָּכִינוּ עֲבוּרוֹ מַיִם מֵעֶרֶב פֶּסַח לְכָל הַפֶּסַח, כְּאַחַת הַדֵּעוֹת הַמַּחְמִירוֹת בַּהֲלָכָה.
“מָה נִשְׁתַּנָּה?” תָּמְהוּ הַמְּקֹרָבִים, “מַדּוּעַ הֶחְלִיט מָרָן לְהַחְמִיר בְּחֻמְרָה זוֹ, בְּשׁוֹנֶה מִן הַשָּׁנִים שֶׁעָבְרוּ?”
הֶסְבֵּרוֹ שֶׁל מָרָן הוֹתִירָם נִפְעָמִים. “כָּל עוֹד הָרַבָּנִית ע”ה הָיְתָה חַיָּה” נָשְׁרָה דִּמְעָה רוֹתַחַת מֵעֵינוֹ, “לֹא הָיָה מָקוֹם לְחֻמְרָה זוֹ, הַמַּכְבִּידָה עַד מְאוֹד עַל הִתְנַהֲלוּתָהּ שֶׁל עֲקֶרֶת הַבַּיִת” אָמַר, “עַתָּה, שֶׁלְּדַאֲבוֹן הַלֵּב נִסְתַּלְּקָה מֵאִתָּנוּ, יֵשׁ לְכָךְ מָקוֹם”…
“כְּדַאי וְרָאוּי מְאֹד לְהַחְמִיר” חָתַם מָרָן רֹאשׁ הַיְּשִׁיבָה, “אוּלָם, בְּשׁוּם פָּנִים וְאֹפֶן לֹא עַל חֶשְׁבּוֹן הַזּוּלַת!”

היום הסתלק מאיתנו מרן הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן זצ”ל
במשך תקופה ארוכה ציירתי את הספר “מרן ראש הישיבה” סיפורים לילדים על פועלו על מנהגיו ועל גדלותו, הקפדתו הגדולה במצוות לא באה על חשבון הזולת, זהו המסר הכי חשוב בעיני שאפשר ללמוד מהאיש הגדול הזה.

יהי זכרו ברוך

ת.נ.צ.ב.ה
ציור שלי וסיפור מתוך הספר “מרן ראש הישיבה” של הסופר הרב אברהם אוחיון שליט”א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ציורים יהודיים גלריית צייטלין

היצירות המוצגות למכירה באתר, מבית האמנות צייטלין, ציורי אמנות יהודית צבעוניים מלאי שמחה יהודית, נוף פריחה וציפורים.

חתימה של תמר צייטלין
Zeitlins Gallery
עברו אל גלריית הציורים , ציורי יודאיקה - ציורי רבנים -ציורי נוף ופרחים רכישה קלה וקבלת הציור עם שליח עד הדלת
ציור הבבא סאלי מסגרת יוקרה
ציור של הבבא סאלי

ציור של הבבא סאלי הבבא סאלי זכר צדיק לברכה רבי ישראל אבוחצירא היה רב ומקובל שנודע בניסים ונפלאות שעשה לכל עם ישראל. אנשים רבים נוהגים

קרא עוד »
סט ציורי רבנים
תמונת רבנים לבית

תמונות של רבנים לבית סימן לבית יהודי ותורני הוא תמונה של רב גדול בתורה בסלון בבית, מלבד כוח הסגולה של התמונה עצמה בבית יש גם

קרא עוד »
להפוך תמונה לציור, איך?

תהליך ציור מחדש של דמות יקרה לנו הוא מרגש ומיוחד, לפעמים מדובר בלקוחות פרטיים המעוניינים להעניק מתנה לאהוב או הרוצים להנציח תינוק שנולד או אב או אם יקרים ולפעמים מדובר ברצון להנציח רגע משפחתי מכונן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן